Film #9

- Ilfrod PAN100, Minolta-Hi matic F, Minolta Rokkor 2,7 f=38mm-





(Görzig, SRN) Dědův pokoj. Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale připadá mi tohle místo svým způsobem poetické.




(Cheb) Narozeninová zábava. Balení a pečení dortu mi trvalo do dvou do rána. Worth it.




(Ostrava) Mraky jedoucí jak vlaky. Líbí se mi taky.




(Ostrava) Slunečný den, musel jsem ven, světlo v lese bylo jak sen.




(Görzig, SRN) Labe jen tak si si plave.


(Görzig, SRN) Soukromý pozemek, vstup zakázán !


(Görzig, SRN) Odrazy léta.


(Görzig, SRN) Krajina kolem Labe. Těžko představitelné, že tento strom byl pod vodou.


(Cheb) Rekonstrukce nástupiště Chebského nádraží.


(Görzig, SRN) Pohled na Kreinitz.


(Görzig, SRN) Svraštělá kůže zkoušená časem.


(Görzig, SRN) Pohled směr Strehla, v dálce je vidět místní zámek.


(Görzig, SRN) Podzimní haluze.

Komentáře